onsdag 24 oktober 2012

Yo yo!

Sjukt seg, min mage dödar mig, mår illa & håller igen för att inte spy ner mig, mensvärken från h-vete är på besök.. Alltid lika välkommen, eller?

Har städat mammas förråd idag, haha sjukt hur mycket kläder och skor man har som man använt en gång och som sedan bara ligger och tar plats i svartsäckar, nu ska vissa säljas och andra har åkt i containern! Ska även ha en loppis och sälja diverse saker har jag tänkt.. Det är väl najs & tjäna en extra slant när plånkan inte är överfet!

Har bara varit hemma idag, städat, tvättat och diskat, hemmafru deluxe synd bara att jag inte har en man jag kan dela det med, han håller ju till i Sthlm den jävolen! Får väl hoppas att vi i framtiden strålar samman liksom.. Vem vet!

Ska börja rulla igång med mitt liv igen, försöka att sakta men säkert ta mig uppåt, blir olika möten nästa vecka, ska även försöka fixa ett gym kort o börja köra igång lite med brorsans tjej, det behövs verkligen!

Alltså nej va illa jag mår.. Nu hör jag att tvättmaskinen är tyst, vilket innebär att jag måste kliva upp ur sängen & hänga tvätt igen.. Orkar inte ens stå, ligga eller sitta, vill bara försvinna... Allt snurrar ändå! Wäää grin grin...

Vi hörs! Må bäst! Ciao