söndag 30 december 2012

Sunday it is!

Okej! Sista söndagen detta år för imorgon är det ett nytt år, känns helt sjukt! Sinnessjukt vad tiden går fort. Kanske ska gå igenom året lite :) höhö

2012.
Jan - juni / låg på sjukhus i början av jan sen blev jag sjukskriven från skolan hela januari. Gick fortfarande i skolan i Övertorneå, började träffa A igen. Gick ut med bra betyg & klarade gesällprovet första delen galant. Fick praktik i Sundsvall men det sket sig pga folk som inte kan bete sig, tyvärr.

Juli- lallade omkring försökte hitta en ny lärlingsplats, verkade dock vara omöjligt. Åkte o hälsade på Kim & började träffa A igen <3 vi kunde inte släppa varann så vi blev ett par. Firade min födelsedag med bästa Kim, A och F :)

Aug- arbetslös, orkeslös typ. A slutade skolan i Övertorneå så han kom och var hos mig några veckor. Mi amor.

Sept/okt/nov/dec - kämpa för att orka överleva typ. krigat med alla runt omkring (arbetsförmedlingen, sjukhus, psykolog) dom vill proppa i mig massa medicin men jag vägrar. Fick dock börja på skolan som höjde mig till skyarna, så nu mår jag bättre än någonsin förutom vissa småsaker men dom orkar jag inte lägga nån större energi på. Blev moster till världens finaste lilla tjej Emelina, så stolt över min syster som är världens bästa mami. Jag och A fick ett besked som skakade till allt ordentligt men vi valde att kriga vidare tillsammans, hur det än är eller blir så har vi krigat oss igenom så sjuka saker, inte haft en lugn stund typ. Firade jul med min fina familj och A <3

Kommer inte på så mycket mer, finns säkert mer roliga saker men jag kommer inte på några nu, haha är så sjuk & bitter så det är säkert därför haha! Ska nog somna om en stund, orkar inte vara vaken å tänka på allt. Blabla. A är i Chile och skulle verkligen verkligen behöva höra hans röst nu :( hoppas han ringer mig nånting snart! Okej men jag tänkte kanske börja blogga igen, men det här var allt för nu innan jag brinner av igen! Puss & kram!