lördag 3 september 2011

Har haft en bra dag, varit på dop, träffat släkt och familj. Nu är jag hos mamma och smågrabbarna sover över, vi ser på mega mind och äter gott :) har packat det sista och är sjukt trött men tänkte hålla ut så länge jag kan! Quality time med familjen kan behövas ibland.

Sjukt ändå hur man kan tro att allt ska bli som man vill, bara man ger lite mer av sig själv eller om man bara är ärlig. Men det jag lärt mig under min tid i detta liv är att det oftast inte blir som man tänkt sig och då gäller det att hitta andra vägar. Vissa saker är bara så svår att förstå och jag blir galen när jag inte förstår saker, men jag måste lära mig att alla människor inte är som mig & att alla kanske inte är som man tänkt sig från början. Skenet bedrar. Det suger att jag är en sån som tänker för mycket, ibland tar det över mig och jag blir crazy, men de löser sig alltid, tillslut. En vacker dag, om Gud vill så blir allt bra igen, det går inte att stressa fram allt. Så till dess ska jag försöka njuta av mitt liv o allt runt omkring.

Godnatt!