torsdag 29 september 2011

Wow.. Tiden går så sjukt fort! Har varit här i 4 mån nu, snart ett halvår... Insane! Men allt går sjukt bra, får mycket beröm så de känns awesome.. Ska bli tung, så e de bara!

Ligger hemma i sängen nu, nyss sett idol, tycker inte de e lika intressant som när man va yngre, går ju att titta på men de är ju inge hets o ja lipar ju inte om ja missar ett avsnitt haha.. Kommer somna vilken sekund som helst, de e tidiga kvällar nu alltså, nattugglan e loooong gooone! De e fett att ha rutiner asså..

Efter skolan idag städade jag hela lägenheten, sen lagade jag mat till emma som kom hem lite senare, hade middagsmys & snacka skit om killar... Haha palla! Killar asså... Nötter!

Imorgon är det redan fredag, veckan har gått sjukt fort, har varit löshårskurs o keunes färgutbildning:) sen har jag börjat klippa herr o de nice! I helgen har jag inga planer whatsoever, vi får se vad som händer helt enkelt :) ta dagen som den kommer! :)

Åker hem nästa månad, ska bli skönt att träffa alla och sen ska jag få klippa också så det blir kul! Det e bra att öva! Skulle bara vilja ha nån att raka så jag kan öva de o lines o så, men de kommer väl de med :)



Var och en går hem till sig
Och fast jag inte saknar dig
Så känns det som att världen skulle rasa
Om du glömde mig


Ja var och en går hem till sig
Och jag skäms för att jag låter dig
Men jag ska aldrig vara mot någon annan
Som du är mot mig




Godnatt