lördag 3 september 2011

Never apologize for what you feel, it's like saying sorry for being real.


Kan inte hjälpa det, eller försöka lura mig själv. Jag saknar dig, de e de! Varför ska man ursäkta sig, tveka och känna ångest för att berätta hur man känner & tänker, helt fel. Men det är tiden som skapat oss och saker förändras, som att det skulle vara fel att vara ärlig. Känns som att ärligheten är på väg att försvinna, istället krigar man för att aldrig svälja sin 'stolthet' vilket är något man kommit på, eller något nån annan kommit på. Jag tänker fortsätta att vara ärlig, ljuga är inte min grej och kommer aldrig vara. Jag råkar vara en människa med samvete.

Alla gör misstag, jag säger inte att alla ska vara perfekt, men det finns gränser! Förlåta är en stor grej men det beror på vad det handlar om, förlåta kan inte alla människor göra det är oftast dom starkaste som klarar av att se skillnad och vad som är värt och inte.

Nu babblar jag i nattmössan... Massa babbel! Regnet öser utanför och jag börjar gå in i mitt djupa mode... Tänker, tänker lite till, o har konferans i hjärnan som att det vore min uppgift att ändra på allt och göra nån rättvisa o världen. Om det ändå vore så väl.

En vacker dag.......
Fan också!
Mitt hjärta dödar mig och min hjärna plågar mig!
Nu ska jag försöka somna till Björn bröder 2 brevid älsklingsgrabben hampus <3
Godnatt!