måndag 19 september 2011

Jösses!

Skönt med skola igen, händer liksom grejer... Idag kom grabbarna förbi här hemma och käkade med oss, vi bjöd på mat och hade ruuuligt! Har legat & tittat på idol, emma har redan däckat.. Skön chompis.... Gillar inte att ligga själv såhär och tänka på allt & lite till, det blir liksom kaos däruppe i mitt lilla hjärnkontor.. Kommer ändå somna snart eftersom jag inte tatt min PN idag, sämst! Jääääjä!

Klippte en tung helform idag... Och övade på olika effileringstekniker, omg va långt ord... Iaf... Frisörsnacket alltså! Idag har jag lärt mig att jobba med sax, kniv och effileringssax... Skapa volym, djup, och hur håret ska falla blablabla med hjälp av kniv... Slizing, notching (om ja minns rätt) och hej & hå! Sjukt mycket att få in men det börjar lätta lite, kommer bli tvärtung! Vill bara bli grym med maskinen och så också, göra galna saker sådära... Freaky baby aaaha

Emma försöker få mig att klippa av mig håret så jag blir korthårig, sjukt sugen fast nej, kommer ligga & lipa i fosterställning i ett år och det är så jobbigt att lipa för hjärnan dunkar och känns som en vattenmelon + allt jobbigt snor som kommer ... Nä bli inge av! Fast ja vet att de skulle bli sjukt tight! Skulle bli mer fly än vad ja är.. Omg ja måste verkligen sova, pratar om absolut nada & de sämst att läsa en massa gröt!

Sleep tight