fredag 20 januari 2012

Dude it's fridaaaay!

Jahopp.. Då ska vi se här då! Nu ska ni få höra om min händelserika fredag! Redo? Vi kör...

Klockan ringde på 07.00, var så sjukt trött och arg, ville verkligen inte kliva upp så jag låg och tjura 10min innan jag insåg att de inte blir bättre av att ligga kvar, det var så illa att jag faktiskt tänkte avboka allt jag hade idag, men jag tog mig upp, thank u based god! Drack kaffe, fixade mig lite snabbt sen hämtade min bror, hans tjej och mina bebisar upp mig, sen åkte vi mot svall, första stoppet blev sjukhuset där jag skulle kolla att allt var bra, och jag fick awesuuum news att allt såg bra ut, tack och lov! Besöket var klart på ungefär 10min så jag mötte upp bror m. familj (haha känns så fett och säga det,älskar dom alla så det gör ont) iaf.. så sa vi hejdå, dom åkte vidare till birsta o jag mot stan för att möta ana banana, träffade även Viktor på stan så de gjorde min dag ännu bättre :) vi åkte iaf upp till Lisse och börja tatuera, jag tatuerade låret och är sjukt nöjd! Tjejen can do magic! Anna gjorde också en tatuering, text på revbenet, stackarn låg & skrek emellanåt haha och jag med min skadeglädje dog inombords:) hahaha efter några timmar där åkte vi hem till Annas kille, doooog av hunger, gnällde och surade men tillslut fick jag min mat... Åhå gott var det också! Nu sitter vi och chillar i varsin ände av soffan, fredagsmys deluxe!;) ligger en hund brevid och bresar men de är ju en annan historia...

Fick även en god nyhet imorse... Eddie meduza har en son...... Nej asså nej!!!!! Jag dog och dör fortfarande....

Orkar inte skriva mer! På söndag åker ja tillbaka iaf... Nu ska jag gosa med hunden, han e sugen! Hörs!