lördag 14 januari 2012

Gud va ja ska sätta i löshår så fort jag kan, tror jag iaf, det känns så nu. Håret var förstört, hade inget val, värsta är ju folk som går med håret som svinto och tror det ser bra ut, borde vara straffbart alltså. Löshår, ja nej kanske. Vi ser med tiden, jag ser ut som en liten bojke i kort, men nu har ja provat det iallafall, now I know! Bra tillfälle med, rätt tidpunkt, känns dock i hjärtat när man kollar på bilder, en sak ja kan säga rakt av, blondera inte håret hemma själv, speciellt inte 5ggr på rak hahaha man lär sig av sina misstag, de den! Haha vilket problem..

Nu ska jag försöka sova, saker är bättre nu, det kommer bli bättre o enda vägen är uppåt! Saknar skolan & alla där uppe, men jag har blivit sjukskriven nu, det slår aldrig fel alltså! What 2 do, jag & mitt mående e viktigare än allt, och vi kommer klara de så galant! Ja känner det! Så länge mina nära mår bra så är allt bra, så e det! Jag klarar mig alltid, om inte finns de en mening med det också. Haha alltid så djup på natten, lika bra att sluta innan ja börjar med min poesi, vem orkar de?

Jallabai godnatt