onsdag 11 januari 2012

Life ain't always what it seem to be..

Fick precis höra att en kille här i stan gått bort idag, förmodligen i droger där med.. När man får höra sånt här tänker man alltid "men tar det aldrig slut?", känns som att man får höra det varje dag, och det tragiska är att dom som vet om drogerna bara står och ser på.. Jag har själv varit i den situationen och jag vet hur svårt det är att försöka komma in i en drogares inre, jag vet.. Men det måste bli en ändring snart, det är nog en dröm och ett hopp många av oss har, men det enda som krävs är ju att personen i fråga förstår allvaret med just droger... Usch det är så hemskt och jag blir faktiskt ledsen..

Träffade den här killen några gånger då vi har gemensamma vänner, och han verkade vara en sån lugn kille, och man såg verkligen att det inte fanns något ont i honom (nu känner jag inte honom utan berättar bara från mitt håll), o jag minns första gången vi träffades, haha jag skulle ju prompt ha honom men det var flera år sen.. Det hände inget o efter det har jag knappt sett honom, några ggr på krogen och sådär men inte mer... Usch.. Hemskt att dom jävla drogerna skulle ta ännu ett liv...

Må du vila i frid.
Tänker på alla dina nära & kära!

Ta hand om varandra, och har ni någon nära som ni vet använder droger, gör något innan det är försent.

One love
Var rädd om varann