torsdag 19 januari 2012

Whaaaata....

Min rygg är AV! så går det när man sitter vid datorn exaaaaakt hela dan, älskar att jag är så aktiv at the moment men jag antar att det är så de ska vara när man e sjukskriven, vilket suuuger! Längtar till skolan så jag avlider, time goes by, so slowly! Men imorgon är de torsdag, eller, jo det är det, vilket betyder en dag närmare söndag, vilket betyder att jag snart får träffa mina tyngaste däruppe! Vad är grejen med att bli sjukskriven, nu liksom? Ååh ska sluta grina... Kommer kännas wierd att vara tillbaka i skolan samtidigt som de kommer kännas såååååååå skönt! Är typ rädd att jag glömt allt... Wäää

Imorgon ska jag sova tills jag vaknar, åh yey Einstein, när ska du annars vakna? Men u get the point.. Kanske somnar om också, whaaaaaevaaaah... Har ändå nada att göra! Blir andra bullar när man ska upp 6 varje morgon.. Vet inte ens vad jag skriver, är bara massa flum som bara kommer, flummigt inlägg, flummig ÖVERTRÖTT tjej, lika bra sluta innan jag skriver nåt jag inte borde... Like, what would that be.... ?!

Iaf, en shoutout till en åsna som inte förtjänar min uppmärksamhet whatsoever, jag ögar dig varje dag och jag hoppas mina häxkonster kommer bita dig i röven, or else, karma will! Vet dock inte vad som är lindrigast... The point is, du förtjänar inte ett jota! D E D!

Du kommer inse med tiden... om du ens e mänsklig...

Godnatt iaf! Godnatt mina kääära miljoooner läsare!

Sjukt ändå hur rolig jag är när jag är trött, sådär på natten... Aaaaahjjjggg whatever...

Cya when i cya wouldn't wanna be ya