onsdag 21 december 2011

2011- soon you'll be gone

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade ca 65 mil ifrån min familj, helt själv flyttade jag till en liten by i närheten av Finland för att utbilda mig till något jag alltid drömt om att få göra. Jag klippte av mig ALLT hår och hade bara kvar lite på huvudet. (det var svinto efter alla hemma blonderingar innan jag blev rödtott)
Tell me how I'm supposed to breathe with no (h)air.. no (h)air no (h)air

Har du några nyårslöften?
Nej jag har ju inte det, men kanske börja träna & sluta röka vore nåt? eller varför inte sluta äta? haha

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej men min bror blev baba till sitt första barn.

Vilka länder besökte du?
Ehh...  Finland, hehe

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
25e maj när jag flyttade hemifrån och påbörjade min dröm. 24juni, midsommar när jag fick vara med nära & kära och festa loss, bästa midsommar evööör. 23juli, min födelsedag när alla grattar mig, love it, fick även världens finaste grattis-sms, kommer aldrig glömma. 21nov när jag fick se Wiz khalifa & Amber rose i sthlm (födelsedagspresent från Kim. bästa) Sen finns det nog massa annat som jag inte kommer på just nu, men hade en awesuuuuum sommar också.

 
Midsommar 
Hotell jag och Kim bodde på i Sthlm.
Här spenderades många nätter med Kimpa.
Fest med Mimos, Andreas, Emelie & Kimpa i Sthlm.
En av alla chöll-nights hos Emelie.
Jag som rödtott.

 
Hängde med grabbarna i Småstadsliv.


Vad var din största framgång 2011?
Att jag påbörjade min dröm.

Största misstaget?

Att jag inte använde solkräm.


Bästa köpet?

MIN IPHONE!

Vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol, skor, kläder, cigg... osv osv


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag fick vara med mina vänner, att jag och Kim drog till Sthlm och levde livet, att jag träffade en viss person, att jag tog tag i mitt liv och började plugga.. once again haha..


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Alla Wiz Khalifa låtar, Ison & filles album "förevigt, Rihanna-we found love, Adele- someone like you, Rihanna-what's my name, Panetoz-mama africa, Nimo-gungar fram, Kapten röd, Veronica maggio-snälla bli min, Veronica maggio-jag kommer... skulle kunna hålla på en evighet...

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, på alla plan.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit dan för vad den är, inte tagit allt förgivet. Tagit vara på det jag hade och sett det vackra i det istället för att alltid komma på massa fel & brister. Tagit mer hand om mig själv.

Favoritprogram på TV?
Inget speciellt.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?Jag jobbade på Stadsfesten i Härnösand, efter jobbet tog jag en öl med Jossan sen gick vi hem till henne och sov..

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?Stil och stil, jag vet inte... swagig? haha

Nånting sånt.
Snart tar jag förväl av 2011 och hoppas att 2012 bjuder på nåt fett.
Peaceeeee