torsdag 1 december 2011

fo shizzle dizzle my nizzle

IDAG.. idag har jag bara varit hemma, tagit de lugnt, å nu på kvällen sydde jag lite på nå kläder oså. har badat med tända ljus & fett mycket skum men de e ju kul när man har noll tålamod o ligger en sekund.. relax liksom!

Imorgon ska jag träffa en mycket speciell person och de känns så skönt! kliva upp kl. 9 kan ju bli lite halvjobbigt nu när man vänt på dygnet, men annat blir de på måndag när jag är back on track o ska upp 6.. åå va jag ser fram emot det! naaaaaaaaaat... + vi är framme på natten, blir några timmars sömn om man har tur!


Längtar till skolan.. efter jul ska jag inte åka hem mer, eller ska verkligen försöka, de blir så jobbigt o man blir liksom bekväm o glömmer de riktiga livet liksom, även fast jag gör allt när jag är hemma hos mamma, men det är rutiner jag pratar om, kliva upp på morgonen, plugga and so on! men på måndag som sagt :)

Nu ska jag fortsätta se filmen på tv, är hungrig igen.. jag älskar att äta, o jag älskar att jag blir fetare o fetare för varje dag som går, de e fett! mähää..

Later Aligator