torsdag 15 december 2011

I wish...

Saknar långa telefonsamtal där man inte säger nånting vettigt at all.. Så långa att tiden inte spelar någon roll, när man fastnar & bara njuter av att höra rösten, rösten som får hjärtat att hoppa över slag. Godmorgon och godnatt sms, när man vaknar och tittar direkt på telefonen, man vaknar mitt i natten och tittar på telefonen, och på morgonen när man ser smset som får hela ens dag att bli bra, det är något jag saknar.. Godnatt sms som aldrig slutar, man smsar tills man somnar.. Bara en sån grej att få dela allt med någon, när något händer har man alltid någon att vända sig till, någon man vet finns där och någon som tycker om en. Glada & dåliga nyheter, bara få ringa och berätta, lyssna på tonerna innan man får höra rösten, den rösten. Det är jultider o jag är blödig, that's it.

Önskar bara att saker hade slutat annorlunda. Det tillhör det förflutna, jag vet, men det är svårt att inte blicka tillbaka emellanåt.

Jag saknar dig...... Ibland!