torsdag 22 december 2011

shout out!

Haha kan inte låta bli att bli full i skratt när jag ligger och tittar på FB i vanlig ordning. "Lyckliga" paren överallt, haha förlåt men jag kan verkligen inte låta bli. Jag har varit otrogen mot en person & det är något jag ångrar än idag, jag kan fortfarande få grov ångest över det och springer så fort jag får syn på hans föräldrar för att jag skäms så! Jag tycker att det enda man hör är att alla är otrogen hit och dit, man bryr sig knappt längre för det har blivit som en vanlig grej liksom, det låter helt hemskt men det är sant. Jag minns reaktionerna när man var yngre, då var det krig, man accepterade det inte, klart, alla är vi olika, men det är typ "Greger var otrogen i helgen!" varpå man svarar "jaha" utan att röra en min, förstår ni hur jag menar?

Och, i en liten håla som jag bor i nu, där blir allt så konkret, där kan man inte hymla om det för alla vet om det inom en hundradelssekund ändå. Folk är förlovade & knullar runt som om dom vore kaniner, jag lovar man hinner knappt med för att dom bara hoppar, fram & tillbaka, hit & dit.

Och nu på FB är dom så himla glada, lyckliga par, dom har fått komma hem till sin älskade sambo/flickvän/pojkvän osv osv... Jag dör alltså, på riktigt! God jul älskling (jag har knullat med 300st däruppe) var går gränsen? älskar man verkligen någon när man är otrogen? jag har aldrig förstått mig på det där, jag var väl tvungen att prova under min "rebell" tid, men det var ingenting för mig. Än idag kan jag inte se honom i ögonen, han skulle få spotta mig i ansiktet, på sanning för det jag gjorde mot honom. Nej, jag tror på karma, och den kommer bita er SÅ hårt i röven när ni minst anar det. Stackars människor....

Var ärliga mot er själva annars kommer ni inte komma långt.

Om ni inte älskar er partner kanske ni ska göra slut? var snäll och skydda henne/honom från det ni håller på med. För, förr eller senare kommer allt att komma fram, och det kommer inte vara lika kul då, som ni har nu.

Alla är vi olika och tacka Gud för det.

GOD JUL!

True that.