onsdag 14 december 2011

Hellooo!

På morgonen hade jag en kund, färg/klipp.. Sen åkte vi in till Övertorneå och åt julbord, sjukt mycket mat men jag gillar inte julbord så mycket så åt inte överdrivet mycket.. Förstår inte hypen varje år, samma skit ju! Jag kanske äter mer när jag blir äldre, vem vet, nu äter jag bara prinskorv och köttbullar haha! Efter det så åkte jag hem och sov en stund och nu gör jag ingenting alls.. Är sjukt uttråkad och vet inte vad jag ska hitta på! Det regnar ute så det är slask everywhere, äckelväder.. Kanske ska ta en dusch och go back to bed! Vad annars liksom..

Imorgon har vi kunder, blir kul...t! Är så sjuuuukt godis sugen synd bara att det är 2mil till närmsta affär, lite choklad hade inte skadat.. Buhu! Älskar när man vaknar och är godis sugen, blir skit lack när det inte finns nåt sött att stoppa i munnen, men det är bra, hade det varit en affär nearby hade jag varit skiit fet! Äta i brist på annat liksom.. Åh! Nu är det ju bara 5 dagar innan vi får åka hem så det är skönt! Träffa familjen o lite vänner:) sen tillbaka 9e och kämpa tills i juni då man är klar här.. Inte så långt kvar nu! Skönt..

Jaha, en dusch då kanske, fördriva tiden på nåt sätt..

Have a nice one