söndag 11 december 2011

Fuck it's monday tomorrow...

Fast nä... Jag längtar! Helgerna här ger inte så överdrivet mycket, eller jooo sjukt mycket tid som man blir galen på, vill typ gå o lägga mig 5 redan för de e så tråkigt, i fredags somnade jag 8 har jag för mig.. That's how I roll! ;) när man inte e en partyprisse ("festerna" här suger ändå) så blir de lätt långtråkigt... Blablabla! Idag har jag gjort.... Wait for it.... Nada! Jooo de e sant jag lovar! Okej jag har ätit mat o sett på film, "stone" den var väl helt okej.. Sen har jag skrattat åt min kompiz som tagit bort skägget mohahaha! Nä de blev fint men han ser ut som lilla bojke! :D

Sjukt mycket snö här o de har faktiskt varit fint väder här dom dagar jag vart här så de e najs, hemma har jag hört att de varit storm osv+, som när jag var hemma, sämsta vädret...

Imorgon har vi nog kunder så de blir kul :) klippte o färga en tjej som hade värsta änglahåret i torsdag, hon va jättesöööt.. O hon blev nöjd, färgen blev riktigt bra, färgade dock bara utväxten o la toning för att få bort varma nyanser, awesuuum!

Bara en & en halv vecka kvar innan lov, sen e vi tillbaka den 9e o då är alla tillbaka :) da gang! Kuuuul... :)

Nu ska jag sluta babbla!
Have a nice one, pöss