lördag 3 december 2011

last day

Jahopp.. Imorgon är det dags att åka tillbaka till min verklighet, känns som att jag inte har något kvar här i Härnösand förutom min familj då som givetvis är mitt allt.. Får ångest över att åka men jag vet inte varför, den där ångesten är awesum ibland, verkligen, speciellt när man inte kan sätta ord på det! vill verkligen tillbaka och köra all in nu dom 5 sista månaderna, men ändå har det varit så sjukt skönt att vara hemma nu, nästan för skönt, men så är det ju oftast.. Älskar ändå det jag gör, och ruset jag får i kroppen så fort jag får hålla min sax och göra magic.. En vacker dag.. det är allt jag säger!

Lagade duuuunder middag idag, fylld fläskfilé (vitlöksost, vitlök, lök, paprika, soltorkade tomater & fetaost) m. potatisgratäng, det verkligen k*ullade munnen! Ooooooouuuff! Sen tittade jag och siz på Bridemaids, trodde den skulle vara bättre men den va okej, sen efter det slog vi på rullen vi hyrde, The rite, skräckfilmer nuförtiden, ja vad ska man säga.. äckligaste filmen är ändå freddy krueger(?) och typ saw filmerna.. usch... whaaevaah!

Nu kryper min älskade astma-hosta fram, jag är så tung som glömmer sprayen och försöker inbilla mig själv att jag inte har astma.. Fucktard jag är! jaja, nu e det bara bita ihop, skulle inte ens komma ihåg att ta den om den hängde runt min hals eller om jag tatuerade in en minnestext i pannan, det är alltid "jag tar den sen, jag gör det sen" osv+....

Aja, kan ju iallafall berätta att vi ligger alla 3 i sängen inatt, jag mam och siz! coozy! mam kommer flytta sig för hon kommer gnälla att det är för varmt, jag själv njuuuuuuuuuter av värmen, kan ju bara tänka mig hur härlig lill lyan därhemma är nu! -13989180 grader.. joooodå!

Nu ska jag se lite tre kronor sen sova, åker 15 imorgon mot Umeå så hämtar grabbarna grus mig där så åker vi vidare mot våran hüüüüüd... förståååru!


OCH EN SAK TILL! 
nu efter 12 fyller kära tony montana 30 (50) år! whopwhooooooop! kommer reta han imorgon när han e helt bakis bahaha... GRATTIS BÄSTA!! hoppas du får tyngaste festen ikväll =)

Adios amigos
Godnatt