måndag 22 augusti 2011

Bedtime

Idag efter skolan åkte jag med grabbarna grus in till Övertorneå, sprang in till anneli I panik o skrev ut min biljett som jag självklart glömde att göra på skolan, men de löste sig o tack Gud för det! Efter det handlade vi sen åkte vi hem och dom lagade mat åt mig, eller oss, fast mest mig... Hemmagjorda hamburgare och hemmagjorda strips, sjukt gott! Åt sen hamnade jag i en kraftig matkoma & låg o gnällde.. Sån e jag!

Blir hemresa imorgon, igen.. Men den här gången är det inte pga nåt kul.. Måste hem till min familj för de har hänt en grej.. Vet inte hur länge jag blir hemma det får vi se.. Måste bara försöka lösa saker o ting..

Dagen har varit fucked up men grabbarna fick mig att skratta ett x antal ggr o det behövdes verkligen! Tusen tack för allt.. Verkligen! Ja e skyldig er..

Ska väl försöka sova men antar att mina hjärnspöken ska spöka ett tag till så...


Vi hörs.. 12h på buss, ser fram emot de enormt..


Allt är inte "meant to be" och ibland ser man verkligen allt med andra ögon.. Känner mig sviken av någon jag verkligen räknade med.. But hey.. That's life..

Godnatt