onsdag 17 augusti 2011

Kill me

Har sovit så sjukt mycket de senaste dagarna så de är sinnes... Idag var jag inte i skolan, tänkte vila upp mig en dag till eftersom jag inte mår riktigt bra än men ist gick ja till skolan när jag vaknat till o tittade på när brudarna fixade håret på varandra :) nu är jag hemma igen, de är kallt och min näsa gör ont! Har sjukt tråkigt o är faktiskt lite ledsen..

Mina tjajor ska till Kolmården o jag kan inte hänga med, sen är det wiz i Sthlm i nov o vi får väl se om jag kan ta mig dit då.. Det kändes coolt på nåt sätt att säga att man va en fattig student i början, men de tar jag tillbaka... Big time! De suger men såhär kommer de vara i 1år framöver.. What to do! Det blir inte alltid som man vill, måste bara lära mig acceptera de!

Nu ska ja se på tv, lovar att alla Simpsons avsnitt är repris från igår, woho!

Ska sluta gnälla... Hej!