torsdag 4 augusti 2011

Hello

Kom hem för ett tag sedan, har hunnit städa lite och göra matlådor i massor.. Köttfärssås fick det bli idag. På skolan idag har vi jobbat lite med en uppgift vi fick, olika ansiktsformer och bra och inte bra frisyrer till olika ansiktsformer, rätt intressant! Sedan har jag bara lallat omkring lite, rullat klart mitt dockhuvud, fyllt på lite i salongen och städat. Dagen gick segt idag, men tillslut var klockan halv 4 & vi fick åka hem :) nu ligger jag i sängen i matkoma, wazzzzuuuuup wit daaat? Kommer nog somna vilken sekund som helst.

Imorgon åker jag med Inéz hem till Strömsund i vanlig ordning, så sjukt tacksam att jag får vara där på helgerna, vill inte vara kvar här då. Luleåkalaset är i helgen så vi kanske åker förbi där :) på måndag fixar jag hemresa och på torsdag åker jag hem, då kommer min boo också så det blir en myshelgdeluxe:)

Nu ska jag poweeeernapa, ikväll är det film med Adam Sandler på 6:an och självklart är jag bänkad framför tv:n då:)

Förresten köpte jag shampoo & balsam från cutrin idag, flaskorna är stoooora så de e bra, slipper man köpa sånt på ett tag. Mycket tvätt av håret på skolan också så jag slipper tvätta håret själv hahaaha finns de nå värre?

Aja Cya wouldn't wanna be ya! Peaceeeee