fredag 26 augusti 2011

Dude it's friday!

Heeeello...

sitter hemma hos mami med lil siz, hon sitter vid sin dator & jag här.. har rullat håret så de blir fluffy imorgon då de är utgång med grabbarna, kommer bli fett eftersom ja inte varit "ut" sen midsommar! idag har varit en jobbig dag så har sovit mest hela dagen, min flykt har alltid varit sömn.. medan andra tar till andra alternativ har jag använt mig av sömnen.. vaknade och mådde lite bättre så jag fick i mig lite mat o sen har jag mest bara legat framför tv:n! 

Åker nog rätt tidigt imorgon, ska gå med David på Birsta och han bjuder på mat, wazzup gentleman! sen blir de vidare o fixa i ordning sig sen fukka ur.. 

Ikväll är det fest däruppe, är tydligen nåt på campingen så kan tänka mig att dom flesta är ute ikväll, skulle velat vara där jag med men what to do..

Kanske åker hem nästa vecka, får se vad mami tycker o känner.. har varit jobbigt ett tag nu, men allt blir bra.. mamma är en krigare och gissa var hon är at the moment? jo på jobbet såklart.. hoppas hon lyssnar på sin kropp om de blir för jobbigt.. men som sagt, hon är en krigare.. 


Nu ska jag slå på nån film o fortsätta mysa i min systers onepiece, börjar faktiskt bli trött, hör & häpna.. 


Saknar en viss person
Men allt blir bra...

Take care!