fredag 19 augusti 2011

Chillin' with e to the m to the m to the a

Åkte till emma igår, vi låg i hennes säng, käka chips & hade deeptalk! Däckade som två jag vet inte vad igår... Hard life!

Idag sov vi ut, sååå skönt! Drömde även att jag kissade i Emmas säng, tur de ba va en dröm hehehh.. Klädde på oss osv sen gick vi upp till sjukan här ovanför.. Fick komma in direkt.. Ehh minen på nurseeey o doc efter att dom snokat i min snok var no cool! Fick pencillin som jag ska äta i 10dar o nån salva.. 400:- gick de här lilla kalaset på! Helt fett när man e fattig student... Tur vi var varann ändå!

Nu lagar emma mat åt oss & ikväll blir de lugnt igen, köpt chips, cola, dipp & candeeey så de blir fat-maraton deluxe!!

Ser fram emot 21nov så mycket så jag snart skiter på mig!!!! OH DEAR BASED GOD!!!!! freaaaakyyy!! Soft man ha nåt att se fram emot!

Nu ska ja kila, peaace o trevlig helg ya'll!