tisdag 16 augusti 2011

Whyyyy

Jag orkar inte vara sjuk.. Var hemma från skolan idag för jag har så ont i magen och i min lilla näsa, har fått nåt virus i näsan o de känns ju helt okej, eller? Ska åka o handla med brudarna senare, även fast jag verkligen inte har någon ork alls till det men jag måste! Blir till att svänga förbi Apoteket o köpa nåt till snoken också..

Igår åkte jag hem lite tidigare från skolan, så man kan säga att jag sovit sen 2 på dan igår. Min hjärna är i sleepmode o fungerar inte alls, o min kropp e sjukt seg o ja orkar knappt gå några steg. Jag vill inte vara sjuk, har inte tid med det... Blir inte magen bättre måste jag ringa doktorn, mmm jag älskar doktorer.. Brukar alltid ha mamma med mig, fjantigt ja vet, men sjukhus är inte min starka sida.. Får se om de blir så kanske nån av tjejerna kan hänga med. De löser sig nog!

Tog all min kraft till en dusch o nu ligger ja i sängen igen. Får se när brudarna hör av sig så är de bara att klä på sig o åka med.. Orkar inte.. What to do!

Vilket gnäll-inlägg... Men ibland får man gnälla o eftersom jag är bäst på de så är de cool.. See ya! Poss


Vill ha min mamma ... :(