måndag 15 augusti 2011

yaaaaaaaa

Kom fram vid kvart i tio igår så kom Inéz och hämtade mig, sjukt trött var jag.. 10h bussresa är inget att hurra för, min rygg var AV! kom hem till Inéz och la mig direkt i sängen, däckade och ringde E i sömnen haha! Imorse gick de trögt att kliva upp, men vad ska man göra... Kvart över 5 ringde klockan så det var bara att kliva upp! Sjukt kallt var det också och de tar ju tid innan bilen blivit varm, fett tärt!

Nu är jag i skolan, har mått illa hela dagen och kan knappt äta.. åt ingenting igår heller, vet inte vad det är.. mår sjukt illa så fort jag ätit något, men det är nog bara en period I guess! Blir nog bättre snart.. Efter skolan ska jag hem och sova, sova sova sova! Tänker inte städa eller nånting, det gör jag imorgon istället.

Hade en sjukt bra helg. Var på bio med min brorsbarn för första gången i deras liv, dom uppskattade det så sjukt mycket och jag började nästan gråta för att dom var så glada. Vi såg bilar 2 i 3D och Linus hade för litet huvud så glasögonen bara gled ner hela tiden, stackarn. Försökte få på honom dom hela tiden men det gick inte så bra, sen blev han mörkrädd och trodde inte att vi skulle komma ut därifrån så han fick komma och sätta sig hos mig. Efteråt gick vi med dom hem och var kvar en stund hos min bror och hans tjej och lilla Nova. Sen gick vi på Coop, handlade o hem. 

Känns jättetomt utan min habibi men de blir nog bättre snart. Tur det finns telefoner och SKYPE!!! annars hade jag nog dött! Idag är en sån dag då jag saknar honom extra mycket, därför ska jag bara hem och sova och chilla i mitt sagoland ist annars kommer jag bli för ledsen! blablablabla

Har precis gjort klart ett arbete om mode, så jag ska springa upp & lämna det till Pillvi och sen får jag se vad jag ska göra. Kanske någon uppsättning på dockan jag rullade häromveckan. We'll see! Ha en bra dag då! Här är det strålande sol och jättefint.

PEACE OUT A-TOWN!

ps. Inéz är en buse