onsdag 31 augusti 2011

Det du valde att säga till mig igår tog min sista kraft. Ibland behöver man bara någon som lyssnar, man behöver inte alltid ha något att säga utan man kan bara lyssna, du valde att inte göra det utan att säga ord som skar långt in i mitt hjärta. Kalla mig dramaqueen eller svag men du har ingen aning alls om hur det känns, eller hur saker & ting har varit. Jag hoppas bara att du innerst inne förstår vad du gjort. Det är över nu, det blir inte alltid som man tänkt sig tyvärr, hemskt bara att det skulle sluta så som det gjorde. Allt har tyvärr inte ett lyckligt slut men jag önskar dig all lycka i livet och du får ha det så bra.

Allt blir bra igen. Det är bara ännu ett test jag måste klara. Jag krigar tills jag når min dröm. Stenen i magen släpper nog snart.


Buhuhu.. Poor me...

Nu ska jag bada, hitta kraft & ork för ännu en jobbig dag.

Peace