onsdag 31 augusti 2011

Jag krigar tills jag når min dröm.

Idag har jag sprungit runt överallt, försökt få ordning på saker & ting samt träffat grymma människor som är guldvärda. Det börjar ljusna, så det är awesome. Jag är bara grym på att jaga upp mig själv samtidigt som jag är grym på att hitta alla svar själv. Allt har en mening. Jag kommer inte sluta kriga förrän jag nått min dröm.

Fick hjälp av min bror, syster, Nixon att flytta ut lite ur lägenheten, oså kom tom förbi en sväng o hjälpte lite, det uppskattades verkligen! Tusen miljoner tack för all hjälp, det värmer! Flyttade bara lite eftersom de va öppet släp o de började såklart spöregna, kan inte säga att allt går min väg just nu, men vad gör man, vi löser de imorgon. Efter flytten umgicks jag och Nixon, pratade om allt och han sa så mycket som jag verkligen behöver höra at the moment, och jag växte till himlen så nu känns allt mycket bättre. Han åkte precis härifrån men vi ses nog kanske mer i helgen så. Men jag ska snart gå o lägga mig, helt slut efter idag. Imorgon drar jag på mig krigarutrustningen igen, kalla mig xena, krigarprinsessan... Hahahha failer jag är!

Godnatt nu :) må bääääst!