fredag 11 november 2011

11.11.11

Datumet alla snackar om! Undra om det kommer hända nåt fett idag bara för de fläshiga datumet, we'll see about that! Så.. Jag vaknade alltså kl ett idag så nu är mitt huvud i vattenmelonsmode... Jobbigt! Har iaf städat här hemma, tänt doftljus o nu ligger vi brevid varann i vanlig ordning.. Har hostat ut mina inälvor osv + .. En fråga, hur mycket snor finns det egentligen? Och en grej till, jag får magrutor av hosta så nu klarar jag mig i 10 år till utan gym;) u got that right!

Och till er som läser här, om det finns någon ensam liten själ som vill läsa om mitt spexiga liv i skuugen Gud glömde, i feel sorry for u.. Det kommer bara vara massa konstigt prat som make no sense whatsoever.. Men najs ändå om ni pallar läsa det!

Nästa heeeelg blir det Sthlm och jag ska få se the man of My dreams.. Can't wait! Förstår inte.. Har inte förstått än alltså.. Ma god! Är sjukt hypad iaf.. :)

Sen nu tänkte ja säga en grej bara sådär.. Det finns så konstiga människor punkt.
Brinner när man tänker på det. Usch fy tvi o blä.

Nu är de dags att avsluta.
Sa jag att det är fredag?
Fast vem har missat de ...
Fredag i ödenäset, whoopwhooop!
När ja kommer till Sthlm ska jag sätta mig på en bänk i stan och bara stirra på människor, känna stressen, bara se levande människor, dom där som hänger på söder, gå in på beyond retro och tafsa på alla kläder, gråta för att jag inte kan shoppa, dricka öl tills jag däckar, ragga boyz tills jag inte kan prata mer, umgås med fina människor, leta kickar, göra saker jag inte kan göra här, tillsist men absolut inte minst ska jag se den människa jag längtat efter att få se, kommer kriga till döden. Believe me!

A men hejdå! Ha en bra helg.. Puss

Sup, slåss o ligg åt mig med!