tisdag 29 november 2011

Hey ey ey ey!
Jösses.. where do I begin?
HAHA palla leka viktig som att jag hade skit mycket viktigt eller intressant att berätta, nej, så kul ska vi inte ha det. Iallafall, idag tog jag bussen ner med min mam och min syster, min siz fixade biljett till Sthlm sen va hon gone, soooooo long! Jag o mamma fortsatte i det regniga, kalla, äckel vädret. Upp till röda korset där jag hittade en tung skjorta, sen ner till erikshjälpen där jag hittade 2 tishor jag klippt till linnen, hoow awesuuuuuuuum is that? blabla.. Efteråt gick vi på Lidl o försökte komma på en maträtt men vi ändra oss hela tiden sen skulle SJÄLVKLART mam gå och titta på ALLT.. ljuger inte om ja säger vi va där 1h.. Tillslut kom vi fram till att vi skulle göra hemmagjord pizza, jag gjorde den o den blev tvääärtung, + gjorde jag vitlökssås till så nu blir de inge hångel ikväll eller imorgon...

Ska se en film nu, "the help" och sen sova.
CYA! godnatt