måndag 14 november 2011

Soon i'll be gone..

Teori hela dagen nästan, slutade dagen med en kortfestfrisyr..

Imorgon har vi kunder, ska bli kul :)

Åker hem på torsdag, fixa biljett imöra då! Joooodå.. Måste hem och samla mig lite, blir lite too much ibland ni vet, behöver en mamma dos nu, familj dos och mest mina små bebisar dos! Åh ska bli så skönt.. Sämsta är att emma åkt på praktik 6v när jag e back, kommer ligga i fosterställning o sjunga mr.lonely med skon.. Aa så får de bli!

Somnade en stund tidigare men emma terra mig så jag vaknade, skit sur, godissugen.. Tur hon e så söt ...... Kommer somna snart igen, ingen sömn igår att alls fuckin hell...

Alltså pengarna på bordet.. Vad tar dom med för tards? Stackarna.. Haha nu e de 2 stjärnskott från Jokkmokk hahahah lord.. Pallar ej


Nu är de hejsvejs
Hoppas på bästa kunden imorgon med hehehe
Herrå