söndag 13 november 2011

It's gonna be love again..

Ligger här i sängen med lurarna i o lyssnar på en låt jag blivit besatt av, mims-one day.. Emma klagar på att jag flåsar varje gång jag har lurarna i, hon gör gester till mig typ "watchin' you" hahah.. As! Om man får säga så..

Har legat och kollat på otroligt heta snygga sexiga amber rose och blivit amazed över hur snygg och swag hon är.. Kanske ska raka av mig håret jag med? Svårt o va swag i en byhåla dock, man orkar inte klä upp sig o sånt.. Oftast samma kläder hela veckan ut, okej inte så illa men typ..

Palla att Sean banan - rompa kom nu, orkar inte byta heller... Varför är alla dåliga låtar typ en timme lång? Make no sense at all... Shaka den för Sean banan...

Saknar min familj, mina homies, bara vara, hänga runt glida runt låna pengar.. Saknar sommaren, saknar hur det var, Sthlm, förra sommaren var tyngaste, shit va vi gjorde kaos i Sthlm stad, vi levde livet som om vi vore rikast i världen men vi var lyckliga, de gjorde allt! Det tillhör det förflutna men ibland kan man bara blunda, resa tillbaka, skratta, gråta åt alla minnen som finns.. Tunga vänner jag har som gett mig sjukaste minnena, uppskattar det! Och thank u based god för allt det, allt nu, tillsammans är vi stark.

Kan inte fatta att jag är här, känns så sjukt på ett sätt, allt gick så jäkla fort. Jag lovar dom flesta är helt häpna över var jag är nu och vad jag gör, inte som om de vore värsta grejen men mest för att de var stort kliv för mig.. In i the reality typ, utbildning, helt själv i jordens ände.. Rätt awesuum ändå! Jag trivs, från första dag jag gick in där i skolan, såg alla fula nyllen, bara andas in allt.. Ett djupt andetag o jag visste jag hade hamnat rätt! Sjuk känsla ändå.. Fanns något som höll tillbaka lite, eller inte så att jag tänkte banga på allt, mer att jag visste att det skulle bli svårare allt, men allt som har en början har ett slut, önskar bara de kunde blivit ett bättre slut, men de är smällar man får ta.. Är iaf glad, lycklig och mår bra o de är de viktigaste för mig, för det är min tur nu..

Alla som stöttat/stöttar mig, kärleken är oändlig, utan er skulle jag inte vara här idag. Ibland behöver man en spark i gutten för att orka, och ni gav bästa sparken. Bästa.

Nu ska jag försöka sova, emma har gjort en vägg mellan oss.. Hm... Hon e märklig hon men tung också, sjukt rolig, vi e typ likadan, TYP! emma har problem med humöret ibland men de får hon oftast ångra! Hahahaha

Godnatt nu, poss