fredag 11 november 2011

Yo!

Inte bloggat på evigheter.. Inte om nåt intressant iaf! Så.. Tänkte försöka göra en snabb update bara så.. Så, vad har hänt.. Jag har haft min första kund, en as skön lady, hon blev fett nöjd o sa till mina lärare att ja kunde öppna eget imorgon, hey, den tackar man för.. Var sjukt nervös innan, saken va den att min lärare sa att ja o blondi skulle börja ta kunder "nästa vecka" men baaaam när vi sitter vid frukosten lägger hon den "Mia du har färg & klipp idag" ma god! Hann knappt tänka, pirrade i magen & tankarna gick i 300.. Men sen kom
hon, bästa ladyn ever.. Gick så bra, blev impad av mig själv, inte en enda anmärkning från lärarna, å ja jag tycker man får skryta med tanke på att vi klippt varje teknik endast 1 GÅNG på docka.. Men Gud var med mig & de tackar jag för! Av hela mitt hjärta..

Så.. Allt gick på räls, sen från ingenstans blir jag förkyld... Förkylningens mormor kom förbi, knas! Eller vänta... Vem går ut i jeans-shorts och små tunna teeny weeny strumpbyxor i -40 o tror de e okej? Gissa... Jo me myself and I! Jag har mig själv att skylla så hårt.. Mamma hade boxat mig om hon sett mig.. Haha! Gick i måndags, höll på att svetta bort mig själv o hjärnan var endast en snorklump... Vid lunch drog jag hem, dog i sängen.. Så nu e det alltså torsdag och jag & emma ligger DÖDA i sängen, sida vid sida as always! Precis som de ska va! Fredag imorgon, o nej, vi kan inte gå då heller.. Blir som ett dagis ni vet, alla smittar alla o de blir kaos... Bättre stanna hemma o låta de försvinna helt.. Så nu mina vänner, nu har jag fått besök av ångestens mormor ist.. But why?! Fööörståår ni hur mycket man missar på 1 vecka, sinnessjukt! Nä nu jämarns ska vi bli tipp topp och jogga till skolan på
måndag... Fast nä.. Inte jogga.. Men tipp topp ska vi va!

Snart helg igen.. Vad händer.. Hm, fest? Nä ja e döende.. Bara kurera.. Jä!

Nästa helg åker jag iaf hem, ska bli skönt, najs sådär.. Aa jag behöver se nära & kära, byta miljö lite.. I need that!

Nu är det godnatt! Luktar vitlök här hemma, emma kan sin grej, vitlök e tydligen awesuuuum när man e lost som vi!

Så! Smell ya later;)
Blir inge hångel för mig ikväll...

Ps. Note to myself...
Give up your sccchmuck! Ds.