söndag 6 november 2011

Visste du att:
att jag vill ha - massa caaash
att min senaste kyss - va en kyss
att jag lyssnar mest på - det som är bra
att jag pratar - oftast i gåtor
att jag inte gillar inte - mörker
att jag avskyr när folk - skriker
att kärlek är - för idioter
att jag gillar att - gosa
att jag alltid kommer att - va tung
att jag är hemligt förälskad i - wiz khalifa
att sist jag grät var - ett bra tag sen
att min mobiltelefon - flääääshiiig
att när jag vaknar på morgonen - så vaknar jag
att idag har jag - legat död i sängen, städat, hängt tvätt
att jag just nu tänker på - nån
att i kväll ska jag - dö
att i morgon kommer jag - gå i skola om jag mår bättre

Har du:
piercingar? I öronen
Syskon? 4
Jobb? Nej jag pluggar
Rymt hemifrån? ja
Färgat håret? ja
Bra självförtroende? Som de behövs
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja
Varit kär? Aaaaaa
Gjort något olagligt? ja
Somnat i skolan? ja
Brutit ett ben? Nej
Tappat bort mig i min hemstad? Eh nä
Sett en fallande stjärna och önskat? ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Ja
Smugit ut utan lov? ja
En hemlighet som ingen annan vet? ja
Sovit en hel dag? Big time
Somnat gråtande? Ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Hahahhahaha
Blivit generad inför folk? ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Ja
Ätit musslor? Nä
Varit på en festival? Nä
Haft ett förhållande i mindre än en månad? Nä
Blivit kallad player? Hell yeeee fast nä
Färgat ditt hår svart? Nej

Vad:
Längtar du till mest just nu? Wiz khalifa, Kim & familjen
Ska du göra i helgen? Chillnani med nån fin mami
Har du för kläder på dig? Din mammas
Gjorde du igår? Sov & åt pizza
Ska du göra i sommar? Leeeeva
Åt du senast? Ris & chicken
Har du för mobil? Iphone 4 vit
Vad köpte du senast? Pizza.



WHO GIVES A FUUUUUUUCK
TÖNT FRÅGOR