fredag 11 november 2011

Men what's up?

Jag och förkylningens mormor dricker öl, hell yeah we do! Försöker sätta på mig ett ansikte men det är de tråkigaste som finns så jag springer mellan spotify och make upen om vi säger så... Dra på nån fin dänga och ba må! Joooodå...

Har ni sett "svagaste länken"? Jag HATAR programledarn, maniac... Hahaha va hon leker ball, o försöker dissa deltagarna, palla.. Sen undrar jag vad som går på tv nu för tiden? "värsta pojkväns yadayada" på 5an eller vad det är... Hm... Ingen kommentar, jag har inte sett ett enda program men har slö tittat på det amerikanska eller vad de nu är.. BULL! Visa nåt intressant, mer kalla fakta och uppdrag granskning kanske? Nåt i den rangen? Bonde söker fru tex, okej vänta, ska ba bli kär på några veckor samtidigt som jag måste kriga med andra om "drömkillen" .. Ja menar, dom får nån timme ensam då & då men direkt e dom heeeelt hopplöst förälskade... Haha palla!

Nu har bossen sagt åt mig att göra mig i ordning, lite dub kanske piggar upp? Yaaaa


Have a nice one