tisdag 22 november 2011

Weo!

Så sjukt nice i Sthlm, vill aldrig åka tillbaka alltså.. I lördags va det utgång, hamnade på nåt bananställe i skanstull.. Haha helt ovärt men hade ändå kul! Söndag var bakisdag i vanlig ordning, sen igår var det fucking WIZ KHALIFA!!!! Krigade mig längst fram och stod där en timme innan han började, ingen kunde komma emellan asså.. Önskar jag kunde visa bild på mina armar, ser ut som jag har röda hund eller nåt, kommer bli tungt när de blir riktiga blåmärken, ser fram emot det! Idag har varit bakisdag deluxe, har ätit exakt hela dan och nu sov jag en timme, helt seg! Shit vill verkligen aldrig åka hem igen, men torsdag är de dags, om ja inte åker redan imorgon.. Eller?! Aa ja vet inte asså.. Måste ha quality time med familjen också innan jag drar.. Back to reality, bara kriga utan min bästa emma, kommer bli tungt men what to do! Thats life i ett nötskal..

Sitter i soffan o kollar på halv åtta hos mig, finns inte ett enda ställe på kroppen som jag inte har ont i asså.. Thug life!

Cya wouldn't wanna be ya!


Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee biiiiiiiiiitch!