onsdag 30 november 2011

boooored...

Nämn något som gjorde dig glad igår: att jag & mam var för oss själva på shoppingrunda.
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov så hårt
Vad gjorde du för 15 min sedan: satt här, i soffan alltså
Det sista du sa högt: "ja" tror jag.. haha
Det senaste någon sa till dig: "va det kalla fakta som började halv 10?"
Vad har du druckit idag: cola zero
Vad var det senaste du åt: fetaostbiffar m. pasta & chilisås
Vad var det senaste du köpte: skor, skjorta & tishor
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit
Vad är det för väder hos dig nu: äckligt & kallt
Godaste glassmaken: choklad & magnum vitchoklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njaae
Sover du tungt: ja
Drömmer du mardrömmar: ja oftast
Favoritklädsel: sköna stora kläder, hatar tajt
Favoritlåt just nu: It will rain med bruno mars, helt gay jag vet
Vad ser du om du tittar till höger: fönster, ljusstake
Vad gör dig glad just nu: min familj, mina vänner, min utbildning
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trött, seeeg o uttråkad
Favoritgodis: choklad
Kläder just nu: ful one piece men feeett skön
Hur många kuddar sover du med: 2 typ
Spelar du något instrument: nää
Morgon eller nattmänniska: natt tyvärr
Vad är viktigast för dig: ärlighet
Är du kittlig: aaaaaa
Snarkar du: jag tror de?
Stjärntecken: Lion baby
Äckligaste insekten: spindlar ewwwww
Längtar du mest efter just nu: åka tillbaka till skolan faktiskt