onsdag 30 november 2011

DAMN!

Det är inte roligt att gå med mamma på affären, vi åkte kl. 13 och kom preeecis hem.. klockan är halv 4! skojar inte om jag säger att hon tittar på ALLT! yeye...

Hämtade ut mina skor nu, ooooooooohmagaaaaaaad va snygg dom e! ska glida omkring i dom i vinter, måste spraya dom först så dom inte blir fucked av snön o allt de blöta snön ställer till mä!

Ska laga mat idag också, haha får det uppdraget varje gång jag åker hem.. Idag blir det fetaostbiffar med pasta & chilisås, awesuuuuuuum!

Igår fick jag reda på att jag gått upp i vikt, har självklart känt de på mig, men när man får de svart på vitt är det inte lika kul längre.. what to do! jag e för lat för att göra nåt, men nu kanske man ska börja lite smått, iaf svälta mig själv så jag kommer på min normalvikt, trots jag har bra BMI o allt sånt.. men ändå, man måste ändå trivas, fast jag har inte problem med mig själv, känner bara att jag blivit lite feeetare.. speciellt på pattarna, o jag HATAR att ha bröst, dom e bara ivägen. Jag har aldrig urringat, men om jag vill ha nåt swagit linne o pattarna syns får ja panik, därför e de bättre att va planka & ha booooooooootey! aja.. fett intressant o läsa om min fettma! Älskar att mamma köper hem ALLT gott som finns... Idag köpte hon en sån glassbox med sandwich, nogger and so on... mm.. mamma har alltid gött(?) oss...


HÖRSCHHHHH!
peace