torsdag 24 november 2011

Last day in paradise

Har seriöst suddat ut allt typ en miljon gånger nu. Jag skriver från hjärtat sen blir det för jobbigt och för pinsamt för mig själv, sen vill jag inte vara way to deep i en blogg heller, blir bara fel, fel personer kan läsa.

Imorgon åker jag hem, hem till min kära familj, ska bli skönt fast jag inte vill åka ifrån Kim. Usch, får ångest när jag tänker på det. Men det är bara ta vara på tiden, vi kommer ju ses igen, så är det ju.

Ikväll var vi på bio, vi såg twiligt, den var bra men de e så sämst att titta på kärleksfulles vissa gånger. Hahaha helt emo

Nu sitter vi hemma o tar de lugnt, imorgon ska vi åka in till stan och äta med en vän innan jag tar förväl av Sthlm staaaad och räkan, har en känsla av att det kan komma nån tår på bussen. Freaky

Börjar bli trött, det är en dimma framför mina ögon. Haha ma god!


Godnatt