fredag 18 november 2011

yo yo yo

Är sjukt trött.. vaknade 7imorse, skit pigg.. men gick o la mig igen, sen vaknade jag runt 12 igen med vattenskalle... wää


Har varit på stan idag, fixat lite grajor o så! åker imorgonbitti kl. 7.. woho! äntligen ska jag få träffa räkan igen, ska bli så jäkla skönt! lite omväxling, party, träffa sköna människor, bara måååå... aaaaaaaaahh! men de blir buss 5h, awesuuuuuuuum... jag älskar buss skojar inte ...

Caaaaaaaash finns, eller hur är det vi säger därhemma? sämst.. kommer leva som en loppa men de e fett värt! nu har jag knappt nåt heller, har lyckats skrapa ihop så jag ska få se min prince charmy... ma god! kan typ inte prata om de för jag vill inte öga, så jag berättar mer sen... kanske, om ni har tur... only god knows!

Tänker om jag ska ta mig ett bad, fast, då skulle de va för att de e skönt (i 5min, har inte tålamod till att ligga som en säl i ett badkar) inte för att bli ren, för man kommer ändå bli äcklig på bussen imorgon.. det är typ enda gången jag känner mig riktigt smutsig och äcklig, de är när man reser... man går på busstoaletten (dock så sällan de bara går) man sitter i smutsiga säten där kanske nån (miljoner) lodis(ar) suttit innan.. svettas gör man å... u get the point va? ah.. fast nu när jag tänker efter, ja har ont i ryggen, skulle va fett skönt med ett bad.. hmm.. we'll see about that!

Klippte min lillasyster idag, det blev fint, första gången jag klippte lugg, blev sådära va, men hon blev fett nöjd, mamma med o de var ju tur! sen har jag stylat & fixat min syster för hon ska ut ikväll, sen kom hennes kompis o jag fixade hennes hår med.. De känns i kroppen när man inte har rätt stol osv, värst va när jag tvättade min systers hår i badkaret, pain.. men shamponeringen är värst, fy tusan!

Nu ska jag fixa lite stuff..
Cya wouldn't wanna be ya!