lördag 12 november 2011

Så mycket bättre ...

Önskar jag kunde säga det i ett annat sammanhang, men nä, de är ju såklart tv-programmet jag pratar om! Ligger och väntar i sängen, har väntat sen jag vaknade runt 12, weo!

Igår var vi hos all oni, jag va sjukt hypad där i början så ja tog några jäger-shots och dansade loss som aldrig förr ... Själv.... Hahah! Jag vet att jag inte ska shotta o sånt där men jag tänkte, vafan liksom... Slutade med att jag stod från bron på fest hos norsken och fontän spydde! Majoooor! Hahaha efter Viktor tittat på mig med en allvarlig blick o sagt "Mia du mår inte bra, gå hem" så tänkte jag medans jag gjorde min grej att ... Aa snubben har nog rätt, lika bra o gå hem, and i did! Inatt har jag lagat mat, ätit mackor osv +.. Jag är en sleepEATwalker... Haha! De najs!

Allt blir va man gör de till, jag hade iaf kul även om de blev lite kaos i vanlig ordning.. Shit happens! Nu lagar emma mat, ska väl gott.. Sen kommer ett skepp lastat med guuudis, cola chips o sånt föra :) aweeeesuuum!

Have a nice one
Puss